★ ★
HOME    E-TOPIA    About this site    mypage        Japanese    library    university    Feedback

東京学芸大学リポジトリ >
United Graduate School of Education (Doctoral Cource) >
United Graduate School of Education : Journal of Educational Research(ISSN:13447068) >

 

Files in This Item:

There are no files associated with this item.

Title :多様な民族との共存に対する当事者意識を高める音楽科のストラテジー : アメリカの音楽科教科書Making Musicシリーズの分析から
Title alternative :Teaching strategies for developing empathy and caring commitment in multicultural music education : An analysis of the textbook series Making Music in the U.S.
Authors :神野,由布樹
Authors alternative :Yuki,KONO
Issue Date :25-Oct-2017
URL :http://ci.nii.ac.jp/books/openurl/query?url_ver=z39.88-2004&crx_ver=z39.88-2004&rft_id=info%3Ancid%2FAA11321329
Type Local :紀要論文
ISSN :13447068
Publisher :東京学芸大学大学院連合学校教育学研究科
URI :http://hdl.handle.net/2309/148372
Comment :論文
全文公開は2020年4月以降の予定です
Citation :学校教育学研究論集 no.36 p.61 -75
Appears in Collections:United Graduate School of Education : Journal of Educational Research(ISSN:13447068)

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/2309/148372