★ ★
HOME    E-TOPIA    About this site    mypage        Japanese    library    university    Feedback

東京学芸大学リポジトリ >
Comprehensive Educational Science >
Pedagogy >
Pedagogy:Bulletin >

 

Files in This Item:

There are no files associated with this item.

Title :小学校「教科教育」において、「主体的な学び」かつ「深い学び」を実現する授業づくりの要件検討 : 「主体的学習」の授業方式に基づく実践記録の分析を通して
Title alternative :Requirements that will achieve both ''subjective learning'' and ''deep learning'' for making lesson plans in elementary school's subject education : Analysis of the social studies lesson record based on the teaching method of ''Subjective Learning''
Authors :大村,龍太郎
Authors alternative :OMURA,Ryotaro
Issue Date :0-Sep-2017
URL :http://ci.nii.ac.jp/books/openurl/query?url_ver=z39.88-2004&crx_ver=z39.88-2004&rft_id=info%3Ancid%2FAN10041329
Type Local :紀要論文
ISSN :09119663
Publisher :東京学芸大学教育学講座 学校教育学分野・生涯教育学分野
URI :http://hdl.handle.net/2309/148521
Comment :投稿論文
Citation :教育学研究年報 no.36 p.1 -19
Appears in Collections:Pedagogy:Bulletin

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/2309/148521