★ ★
HOME    E-TOPIA    About this site    mypage        Japanese    library    university    Feedback

東京学芸大学リポジトリ >
United Graduate School of Education (Doctoral Cource) >
Graduate School Dissertation >

 

Files in This Item:

File Description SizeFormat
DK_2017_309_summary.pdf全文の要約146KbAdobe PDF
DK_2017_309_abstract.pdf論文要旨188KbAdobe PDF
DK_2017_309_review.pdf審査結果の要旨159KbAdobe PDF
Title :能動的な学習を支援する理科授業デザインの理論とその評価に関する研究
Authors :野原,博人
Issue Date :16-Mar-2018
Type Local :学位論文
URI :http://hdl.handle.net/2309/149516
Comment :課程博士
論文全文の閲覧は館内のみ
text version :author
Grant id :12604甲第309号
Date of granted :2018-03-16
Degree name :博士(教育学)
Grantor :東京学芸大学
Appears in Collections:Graduate School Dissertation

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/2309/149516