★ ★
HOME    E-TOPIA    About this site    mypage        Japanese    library    university    Feedback

東京学芸大学リポジトリ >
Affiliated Institutes >
Center for the Research and Support of Educational Practice >
Center for the Research and Support of Educational Practice:Bulletin >

 

Files in This Item:

There are no files associated with this item.

Title :特別支援学校における知的障害生徒の自己理解支援に関する一考察 : 自己評価と他者評価から深める自己理解
Title alternative :Research on Self-Understanding Support of Student with Intellectual Disability at Special Needs School : Deepen Self-Understanding from Self-Assessment and Others-Assessment
Authors :尾高,邦生
熊谷,亮
李,受眞
丹野,哲也
橋本,創一
Authors alternative :ODAKA,K
KUMAGAI,R
LEE,S
TANNO,T
HASHIMOTO,S
Issue Date :31-Mar-2018
URL :http://ci.nii.ac.jp/books/openurl/query?url_ver=z39.88-2004&crx_ver=z39.88-2004&rft_id=info%3Ancid%2FAA12038480
Type Local :紀要論文
ISSN :13499580
Publisher :東京学芸大学教育実践研究支援センター
URI :http://hdl.handle.net/2309/149937
Comment :論文
Citation :東京学芸大学教育実践研究支援センター紀要 Vol.14 p.63 -67
Appears in Collections:Center for the Research and Support of Educational Practice:Bulletin

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/2309/149937