★ ★
HOME    E-TOPIA    About this site    mypage        Japanese    library    university    Feedback

東京学芸大学リポジトリ >
Affiliated Schools >
International Secondary School >
International Secondary School:Bulletin >

 

Files in This Item:

File Description SizeFormat
AA12321787_11_185.pdffulltext1686KbAdobe PDF
Title :MYPの観点に基づいたルーブリック作成プロセスの検討 : 中学校社会科歴史的分野のパフォーマンス評価を事例に
Title alternative :Considering a process for creating a rubric based on the MYP's perspective : Case of performance assessment in the field of the history of Social Studies in middle school
Authors :津山,直樹
Issue Date :Feb-2018
URL :http://ci.nii.ac.jp/books/openurl/query?url_ver=z39.88-2004&crx_ver=z39.88-2004&rft_id=info%3Ancid%2FAA12321787
Type Local :紀要論文
ISSN :18827195
Publisher :東京学芸大学附属国際中等教育学校
URI :http://hdl.handle.net/2309/150007
Comment :論文
text version :publisher
Citation :国際中等教育研究 : 東京学芸大学附属国際中等教育学校研究紀要 no.11 p.185 -194
Appears in Collections:International Secondary School:Bulletin

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/2309/150007