★ ★
HOME    E-TOPIA    About this site    mypage        Japanese    library    university    Feedback

東京学芸大学リポジトリ >
Affiliated Schools >
School for Children with Mental Disabilities >
School for Children with Mental Disabilities:Bulletin >

 

Files in This Item:

There are no files associated with this item.

Title :連続性のある育ちや学びと評価場面の検討 : 特別支援学校幼稚部と地域の保育園との交流および共同学習(第1部 各学部研究 幼稚部)
Authors :伊東,久美子
小泉,浩一
田口,悦津子
山内,裕史
大伴,潔
橋本,創一
林,安紀子
川添,るみ子
吉野,豊子
Issue Date :May-2018
URL :http://ci.nii.ac.jp/books/openurl/query?url_ver=z39.88-2004&crx_ver=z39.88-2004&rft_id=info%3Ancid%2FAA12338247
Type Local :紀要論文
Publisher :東京学芸大学附属特別支援学校
URI :http://hdl.handle.net/2309/150250
Comment :論文
Citation :東京学芸大学附属特別支援学校研究紀要 no.62 p.13 -22
Appears in Collections:School for Children with Mental Disabilities:Bulletin

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/2309/150250