★ ★
HOME    E-TOPIA    About this site    mypage        Japanese    library    university    Feedback

東京学芸大学リポジトリ >
Comprehensive Educational Science >
Bulletin of Tokyo Gakugei University. Educational Sciences(ISSN:18804306(print)・ISSN:24349356(online)) >

 

Files in This Item:

File Description SizeFormat
18804306_70_29.pdffulltext345KbAdobe PDF
Title :生理型知的障害者の系列再生課題における記憶材料の意味性の影響 : スパン法による分析及び病理型知的障害との比較
Title alternative :Memory stimulus meaning effect on serial recall in people with non-specific intellectual disabilities : An analysis using span method for people with several intellectual disabilities
Authors :三橋,翔太
平田,正吾
奥住,秀之
國分,充
Authors alternative :Shota,MITSUHASHI
Shogo,HIRATA
Hideyuki,OKUZUMI
Mitsuru,KOKUBUN
Issue Date :28-Feb-2019
URL :http://ci.nii.ac.jp/books/openurl/query?url_ver=z39.88-2004&crx_ver=z39.88-2004&rft_id=info%3Ancid%2FAA12117441
Type Local :紀要論文
ISSN :18804306
Publisher :東京学芸大学学術情報委員会
URI :http://hdl.handle.net/2309/150956
Comment :論文
text version :publisher
Citation :東京学芸大学紀要. 総合教育科学系 Vol.70 no.1 p.409 -416
Appears in Collections:Bulletin of Tokyo Gakugei University. Educational Sciences(ISSN:18804306(print)・ISSN:24349356(online))

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/2309/150956