★ ★
HOME    E-TOPIA    About this site    mypage        Japanese    library    university    Feedback

東京学芸大学リポジトリ >
Affiliated Institutes >
Center for the Research and Support of Educational Practice >
Center for the Research and Support of Educational Practice-Journal Articles >

 

Files in This Item:

File Description SizeFormat
10528.pdf534KbAdobe PDF
Title :発語の著しい不明瞭さに関する研究動向 : 理解に比べて表出が困難である表出性言語発達遅滞の機序と支援法
Authors :大伴, 潔
Issue Date :30-Sep-2001
URL :http://webcatplus-equal.nii.ac.jp/libportal/DocDetail?txt_docid=NCID%3AAN00172513
Type Local :雑誌論文
ISSN :03873374
Publisher :日本特殊教育学会
URI :http://hdl.handle.net/2309/95509
Rights :日本特殊教育学会
本文データは学協会の許諾に基づきCiNiiから複製したものである
text version :publisher
Citation :特殊教育学研究 Vol.39 no.2 p.79 -84
Appears in Collections:Center for the Research and Support of Educational Practice-Journal Articles

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/2309/95509