★ ★
HOME    E-TOPIA    About this site    mypage        Japanese    library    university    Feedback

東京学芸大学リポジトリ >
Comprehensive Educational Science >
Comprehensive Educational Science : Journal Articles >

 

Files in This Item:

File Description SizeFormat
10477.pdf1313KbAdobe PDF
Title :ゲームを取り入れたソーシャルスキルの指導に関する事例研究 : LD, ADHD, アスペルガー症候群の3事例の比較検討を通して
Authors :岡田, 智
後藤, 大士
上野, 一彦
Issue Date :30-Dec-2005
URL :http://webcatplus-equal.nii.ac.jp/libportal/DocDetail?txt_docid=NCID%3AAN00345837
Type Local :雑誌論文
ISSN :00215015
Publisher :日本教育心理学会
URI :http://hdl.handle.net/2309/95501
Rights :著作権は日本社会心理学会に属する。
text version :publisher
Citation :教育心理学研究 Vol.53 no.4 p.565 -578
Appears in Collections:Comprehensive Educational Science : Journal Articles

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/2309/95501